lördag 29 oktober 2011

Dom kallar det "Alla Helgons Helgen", nåväl...

Så vad ska man skriva mer än att den skrämmande helgen har tappat all sin charm! Inget är läskigt med denna helgen längre, jag var svin rädd när jag var yngre då denna så kallade helgen kom knackande på dörren, vad fan hände? Blev jag en "stone cold bitch" med åren? nåväl är det så...så tackar man väl för det :)

Hängde med mamma idag, låt oss kalla det kvalitetstid, för det var det verkligen! Har inte umgåtts med mamma själv på en väldigt lång tid. Så tack pappa att du tog din yrsliga frisyr till dina vänner ikväll! I alla fall, jag och mamma såg filmen Case39, dom sa på internet (vilket man aldrig ska tro på) att detta var den mest skrämmande film år 2010, well kiss my ass för den var ganska löjlig. Det var väl ett enda tillfälle då jag tryckte huvudet mot mamma för att inte se, det kan jag väl erkänna. Men vem i hela fridens namn är inte rädd för en brännskadad, tunnhårig, otvättad subba som kommer springande i en onormal takt? Klandrar inte mig själv.

Nu är det nedräkning tills jag åker, precis en vecka kvar tills jag går på skeppet. Men nu ska jag vila min lilla skalle och ställa om min klocka, usch och fy fabian för vintertid.

Vänliga Godnatthälsningar,

Fröken C.Råbacka

                                     Min Otroligt Vackra och Begåvade Mamma
                                                            Du är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar